Sarah Lindvall, asiakasneuvoja, Motonet
”Motonetin asiakaspalvelu, Sarah, miten voin auttaa?” on Motonetin asiakasneuvoja Sarah Lindvallin työpäivän aloituspuheenvuoro asiakasneuvojana. Työpäivien aikana hän hoitaa asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, ja keskustelut asiakkaiden kanssa ovat hyvin vaihtelevia.
“Into omaan työhöni syntyykin ongelmanratkaisun kautta — kun saan luotua asiakkaalle tai työkaverille sellaisen olon, että hoidetaan juttu yhdessä kuntoon hyvällä fiiliksellä. Myös uuden oppiminen lähes päivittäin rakentaa luottoa omaan osaamiseeni ja antaa rohkeutta kokeilla uutta. Utelias luonne, ratkaisukeskeisyys ja ihan puhdas maalaisjärki ovat sellaisia ominaisuuksia, joilla menestyy asiakasneuvonnassa.
Koulutukseltani olen lähes valmistunut liiketalouden tradenomi, ja pohjakoulutukseltani olen merkonomi. Työkokemusta kaupan alalta on karttunut jo useamman vuoden ajalta sekä päivittäistavarakaupasta että kosmetiikka-alalta. Motonet-aikanani minut on voinut löytää myymälästä, henkilöstöhallinnon harjoittelusta ja asiakasneuvonnasta.
Kaupan alalla on lukemattomia mahdollisuuksia tehdä sitä, mikä tuntuu omalta ja myös etenemismahdollisuuksia on paljon. Työpäivien aikana ei tule tylsää hetkeä ja on palkitsevaa jälkikäteen miettiä, kuinka hoiti täysin uuden tilanteen kunnialla maaliin.”
Motonet on suomalainen autovaraosien ja -tarvikkeiden, työkalujen sekä kodin ja vapaa-ajantuotteiden erikoisliikeketju.
#MahdollisuuksienKauppa -sarjassamme kerromme erilaisista opintopoluista ja työtehtävistä kaupan alalla.